Nog maar 3 weken - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Sabien Brug - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weken - Reisverslag uit Maarssen, Nederland van Sabien Brug - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weken

Blijf op de hoogte en volg Sabien

18 Mei 2015 | Nederland, Maarssen

Nog maar 3 weken... Dan is het zo ver! Dan reis ik af naar Australië. Een reis met een hele dubbele lading. Zo blij dat ik de mogelijkheid heb om te gaan, maar verdrietig om de rede waarom ik die mogelijkheid heb.
Langzaamaan begin ik een beetje knikkende knietjes te krijgen. Wat moet ik allemaal inpakken? Hoe ga ik die 21 uur onderweg overleven? Heb ik mijn verzekeringen wel goed geregeld? Hoe emotioneel word het afscheid op schiphol en... Als ik maar geen heimwee krijg!!

Met gezonde spanning tel ik de dagen af.

  • 14 Juni 2015 - 20:00

    Marloes:

    Haha....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sabien

Actief sinds 19 April 2015
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 1366

Voorgaande reizen:

09 Juni 2015 - 29 Februari 2016

Australië!

Landen bezocht: